Hotel Verte, Warsaw, Autograph Collection to kolejna marka hoteli luksusowych, z którą współpracujemy. Tym razem czekało na nas spore, złożone wyzwanie – przygotowanie w krótkim czasie kilku konceptów, każdy odrębny wizualnie.
Priorytetem w pracach była marka Hotelu Verte – stworzyliśmy projekty całego wachlarzu ofert (biznesowych, świątecznych, weselnych, studniówkowych) i room service, plakatów informacyjnych oraz innych materiałów okolicznościowych (np. kartek świątecznych), wizytówek, czy gadżetów reklamowych. Co wyróżniało nasze projekty? Prosta kompozycja, cienkie, linearno-geometryczne ozdobniki oraz w niektórych przypadkach kolaże lub charakterystyczne zdjęcia. W tych ostatnich zderzaliśmy elementy sztuki wysokiej (ogólnej oraz zaczerpniętej z dekoracji hotelu – np. rzeźb wieńczących bryłę budynku) z bardziej luźną tematyką, kontrastującą z elegancją. Kolorystykę kreacji utrzymaliśmy w dwóch głównych (królewska zieleń oraz głęboki granat) i dwóch dodatkowych (słoneczny żółty i zgaszony róż) kolorach. Dodatkowo przy gadżetach oraz w miejscach wymagających zastosowania bardziej eleganckich barw, słoneczny żółty został zastąpiony złotem Pantone.
Kolejnym konceptem była restauracja KUK, znajdująca się w hotelu Verte i prowadzona przez Macieja Majewskego. Aby połączyć oba projekty, tutaj również zastosowaliśmy cienkie, linearno-geometryczne dekoracje. W przypadku projektowania materiałów dla restauracji (wizytówki, menu) paleta barw została zawężona do granatu oraz przełamanej bieli. W projekcie dla restauracji KUK wykonaliśmy również dedykowaną ilustrację w menu dla dzieci – kompozycję do kolorowania, która zawiera szereg dekoracji rzeźbiarskich z hotelu.
Po koncepcie restauracji czekało na nas przygotowanie logotypów dla Branicki Bar i Pawilonu śniadaniowego. Przy logo Baru nawiązaliśmy do widowiskowej półkolistej kopuły, która odwrócona przypomina elegancki kieliszek. Całość została przedstawiona w sposób linearny, aby nawiązać do grafik pozostałych konceptów. Kolorystyką dedykowaną do projektu była przede wszystkim głęboka szarość oraz jasny beż. Na bazie logotypu przygotowane zostały bar menu wykorzystujące pattern wykonany z motywu kieliszka, beżowe linie oraz ozdobna typografia. Jeśli chodzi o Pawilon – tutaj analogicznie, przy projekcie logo, nawiązaliśmy do wnętrza – w tym przypadku falowanych paneli na suficie. Organicznie przeplatające się cienkie linie stworzyły jednolity i charakterystyczny znak. W palecie barw pojawił się beż, szarość oraz dodatkowo kolor oliwkowy, jako nawiązanie do zieleni wypełniającej wnętrze. W menu jako ozdobniki wykorzystane zostały falowane linie z logo, kolorystyka konceptu oraz ozdobna typografia.