Portfolio_

Koncept nowego menu Winestone dla sieci Mercure

Koncept nowego menu Winestone dla sieci Mercure

Na zlecenie francuskiej sieci hoteli Mercure przygotowaliśmy layout nowego menu i materiałów promocyjnych dla wszystkich restauracji Winestone w Polsce i kilku krajach Europy. Winestone to koncept oparty na wyselekcjonowanych przez sommelierów winach oraz wyśmienitych daniach podawanych na kamiennych deskach (les planches), nawiązujących do najmodniejszych francuskich restauracji. W karcie, oprócz aromatycznych win, można znaleźć na przykład potrawy oparte na regionalnych produktach, świeżo pieczony chleb na zakwasie z rodzynek, wspólne dla wszystkich restauracji Winestone autorskie danie i koktajl, a także potrawy zero waste. W imieniu Winestone zapraszamy do skosztowania!

Założeniem projektu było stworzenie świeżego, wyróżniającego się layoutu odbiegającego od budowy klasycznego menu. Został on oparty o linearne ilustracje z akcentami kolorystycznymi fioletu Winestone. Aranżacja przestrzeni została potraktowana w sposób otwarty i nieregularny, nagłówki wyszły poza krawędzie, aby spotęgować wrażenie otwartości kompozycji oraz nawiązać do przerywanych linii ilustracji. Całość została podzielona na typograficznie sekcje, aby przy nieregularności układu zachować czytelność całości. Menu wydrukowane zostało w formacie A3, aby dominowało i zwracało uwagę. Zestaw materiałów promujących nowe menu został zaprojektowany zgodnie z założeniami wyjściowymi, wykorzystując przesunięcia i odcięcia tekstu, nieregularne kształty, fioletowe akcenty oraz linearne ilustracje.

Zakres:
Kreacja
Data: