IF PAN
NAUKA POTRZEBUJE (DOBREJ) PRASY!
W nowoczesnych laboratoriach Instytutu Fizyki Polskiej Akademii Nauk dzieją się rzeczy naprawdę wielkie. W umysłach naukowców – pochylonych nad mikroskopami, spektrometrami i instrumentami analitycznymi – powstają technologie mogące zmienić świat. Od innowacyjnych metod oszczędzania energii, przez diagnostykę chorób nowotworowych i implantologię po eksplorację kosmosu – wszystko to tworzą ci, którzy poświęcili swoje życie w imię realizacji marzeń i ciekawości świata.
Jednak nawet najbardziej przełomowe odkrycia potrzebują wspólnego elementu – widoczności. Jeśli bowiem nie wyjdą one poza mury laboratoriów, pozostaną najczęściej świetnymi pomysłami w szufladzie.


STRATEGIA KOMUNIKACJI
Kompleksowe połączenie elementów PR i marketingowych. Od insightów i koncepcji komunikacji, przez inspirującą narrację, branding, po precyzyjne działania z obszaru media relations oraz organizację wydarzenia, które przybrało format festiwalu innowacji.
PR & MEDIA RELATIONS
Przemyślane działania, nastawione na indywidualne podejście do specyfiki i zagadnień podejmowanych przez poszczególne redakcje, przyniosły nam ponad 650 publikacji o łącznie ponad 76 mln. zasięgu. Ekwiwalent reklamowy (AVE) przekroczył wartość kontraktu o 2300 proc.!
KONFERENCJA NAUKOWA “INNO THINKING. FIZYKA DLA SPOŁECZEŃSTWA”
Idea, koncept formatu, organizacja, raportowanie – zorganizowaliśmy wydarzenie, które połączyło świat nauki, mediów i biznesu. IF PAN stał się widoczny, rozpoznawalny, a prezentowane przez naukowców projekty zyskały należny im rozgłos!
RAKIETA WYSTARTOWAŁA, ALE TO DOPIERO POCZĄTEK LOTU!
Berry Kolektyw to nie kometa, która przelatuje i znika. Czujemy się bardziej częścią rakiety, która obrała kurs na ekscytujące galaktyki magii i innowacji dziejących się w IF PAN oraz innych, podobnych ośrodkach badawczych. Głos polskiej nauki musi być słyszalny i czujemy dumę, mogąc być komunikacyjnymi nawigatorami dla ludzi, którzy łącząc swoją wiedzę i pasję już dziś kreują przyszłość ludzkości.
