Świat nie dzieli się już tylko na młodych i starszych. Konsumentów z różnych pokoleń dzieli dziś znacznie więcej: wartości, nawyki, styl życia i decyzje zakupowe.
Podczas webinaru omówimy najważniejsze czynniki, które wpłynęły na uształtowanie się powyższych w przypadku każdej generacji – od Baby Boomers do generacji Alfa.
Tło kulturowe, obraz konsumencki, lęki i marzenia, doświadczenia generacyjne i insighty.
Dzięki temu mapowanie behawioralne odbiorców Twoich kampanii stanie bardziej precyzyjne, a działania bardziej celne.

Generacja: Baby Boomers
Silver-influencerka, autorka i aktywistka środowiska 50+. Jest założycielką interaktywnej telewizji Silver TV oraz inicjatorką edukacyjnego projektu „Mądra Babcia” oferującego wsparcie dla dojrzałego pokolenia. Z zawodu psycholog biznesu, prywatnie babcia trójki wnucząt i pasjonatka zdrowego stylu życia.

Generacja: Millenialsi
CEO i strateg agencji BERRY Kolektyw Kreatywny działającej od 2008 roku. Wspierał koncepcyjnie i analitycznie takie marki jak Media Expert, PLUS, BUDIMEX, Instytut Fizyki PAN, ZUS, SAMSUNG. Angażuje się w projekty społeczne, np. „Niewidzialny Turnicki Park Narodowy”. Autor bloga „Misja Strategia”, popularyzator teorii rezyliencji marek i elastycznego myślenia w biznesie.
