Turnicki

KAMPANIA, KTÓRA POŁĄCZYŁA LUDZI, NATURĘ I KULTURĘ

Tematy na styku przyrody i kultury zawsze były nam bliskie. W 2021 roku, z inicjatywy założyciela BERRY Marcina Mystkowskiego, zaangażowaliśmy się w ideę, która od lat czeka na swój moment – utworzenie Turnickiego Parku Narodowego. To wyjątkowy teren na Pogórzu Przemyskim, porównywany przez naukowców do Białowieży czy Bieszczad, który – mimo pozytywnych rekomendacji środowiska naukowego i Państwowej Rady Ochrony Przyrody – wciąż nie został objęty ochroną.

Tak powstała kampania Turnicki – Niewidzialny Park Narodowy – społeczny projekt, który miał jeden cel: przywrócić temat ochrony Turnickiego do publicznej debaty i dać głos ludziom, którzy widzą w nim wartość.

SKONTAKTUJ SIĘ

Szukasz fabryki contentu, która dowozi wyniki?

Dominika Kuśpit
New Business Manager